傑西麥卡尼-Beautiful Soul天使的心中文歌詞
I don't want another pretty faceI don't want just anyone to holdI don't want my love to go to wasteI want you and your beautiful soulverse 1I know that you are something specialTo you i'll be always faithful I want to be what you always neededThen i hope you see the heart in meChorusI don't want another pretty faceI don't want just anyone to holdI don't want my love to go to wasteI want you and your beautiful soulYour the one I wanna chaseYour the one I wanna hold I won't let another minute go to wasteI want you and your beautilful soul(Your beautiful soul、yeah...)Verse 2You might need time to think it over But i'm just fine moving forward I'll ease your mind、if you give me the chance I'll never make you cry、come on let's tryChorusI don't want another pretty faceI don't want just anyone to holdI don't want my love to go wasteI want you and your beautiful soulYour the one I wanna chaseYour the one I wanna hold I won't let another minute go to wasteI want you and your beautiful soul...Am i crazy for wanting youBaby do you think you could want me tooI dont wanna waste your timeDo you see things the way I doI just wanna know that you feel it tooThere is nothing left to hideChorus I don't want another pretty faceI don't want just anyone to holdI don't want my love to go to wasteI want you and your beautiful soulYour the one i wanna chaseYour the one i wanna holdI won't let another minute go to wasteI want you and your soulI don't want another pretty faceI don't want just anyone to holdI don't want my love to go to wasteI want you and your beautiful soulooohhh your beautiful soulyeeaaahhh中文我不想要另一張漂亮臉蛋我不想要隨便擁抱任何人我不想要將我的愛白白浪費我只想要妳和妳天使的心verse 1我知道妳是特別的l 對妳、我將永遠忠貞不二我想要成為妳所需要的然後我希望妳看到我的心我不想要另一張漂亮臉蛋我不想要隨便擁抱任何人我不想要將我的愛白白浪費我只想要妳和妳天使的心妳是我想要追逐的人 妳是我想要擁抱的人我不會再浪費任何時間我想要妳和妳天使的心(妳天使的心、是的...)Verse 2妳可能需要時間仔細考慮但我很樂意繼續下去 我將舒緩妳的心靈、如果妳給我機會我絕不會讓妳哭泣、來吧! 讓我們試試看Chorus我不想要另一張漂亮臉蛋我不想要隨便擁抱任何人我不想要將我的愛白白浪費我只想要妳和妳天使的心妳是我想要追逐的人妳是我想要擁抱的人我不會再浪費任何時間我想要妳和妳天使的心....我是如此瘋狂地渴望妳寶貝妳是否也同樣渴望我我不想要浪費妳的時間妳是否看到我所看到的我只想知道妳也一樣感覺到它沒有什麼好隱藏的Chorus 我不想要另一張漂亮臉蛋我不想要隨便擁抱任何人我不想要將我的愛白白浪費我只想要妳和妳天使的心妳是我想要追逐的人妳是我想要擁抱的人我不會再浪費任何時間我想要妳和妳天使的心我不想要另一張漂亮臉蛋我不想要隨便擁抱任何人我不想要將我的愛白白浪費我只想要妳和妳天使的心ooohhh 妳天使的心yeeaaahhhyeeaaahhh



.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!



 

.
arrow
arrow
    全站熱搜

    ysayustdswlp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()